Wij zijn op zoek naar een Assistent inkoper (m/v) fulltime!

Ben jij op zoek naar een baan waarin jouw bijdrage écht meetelt? Kijk jij altijd naar hoe het beter kan en leg jij de lat voor jezelf elke keer een stapje hoger? FenS is per 01-01-2020 op zoek naar een dynamische en proactieve assistent inkoper voor een fulltime functie van 40 uur. Kom jij ons team versterken?

Waarom werken bij FenS?

  • Internationaal georiënteerd bedrijf
  • Gedegen inwerk- en opleidingsprogramma
  • Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden

Functie omschrijving
Als Assistent Inkoper ben je mede bepalend voor het vormgeven van het strategisch inkoopbeleid en ben je verantwoordelijk voor het praktisch uitvoeren van het inkoopproces. Daarnaast weet jij de relaties met onze leveranciers proactief te onderhouden en uit te bouwen. Ook heb je wekelijks contact met leveranciers over bestellingen en te leveren producten.

Je taken bestaan uit:

  • Je leert alles over onze producten
  • Het voorbereiden en voeren van inkooptrajecten en gesprekken
  • Het selecteren van passende leveranciers, beoordelen van offertes en het inkopen van producten en diensten
  • Onderhandelen met leveranciers
  • Je verzorgt alle administratieve werkzaamheden m.b.t. de inkoop van A tot Z
  • Je beoordeelt en je bewaakt de leveranciersprestaties en stuurt bij waar nodig
  • Je voert dagelijks werkoverleg en stelt samen prioriteiten op inkoop en logistiek gebied
  • Op termijn verken je actief de mogelijkheden tot verbreding van ons producten- en leverancierspakket en bezoek je beurzen en leveranciers in binnen- en buitenland.

Wat bieden wij jou?

  • Werk in een groeiende organisatie
  • Een persoonlijk inwerk- en opleidingsprogramma
  • Een plezierige werksfeer in een dynamische omgeving met een platte organisatiestructuur en korte communicatielijnen
  • Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden

Wat vragen wij van jou?

  • Je bent communicatief sterk en kunt goed onderhandelen
  • Je kunt goed zelfstandig en in teamverband samenwerken
  • Je bent positief ingesteld en denkt in oplossingen
  • Je bent commercieel ingesteld
  • Je staat voor kwaliteit (nauwkeurig werken met oog voor details)
  • Je kunt snel en goed schakelen en prioriteiten stellen gaat je uitstekend af
  • Je hebt een HBO werk- en denkniveau (NEVI MIL/I is een pluspunt)
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend, eventueel aangevuld met Duits en/of Frans
  • Je hebt aantoonbare kennis en kunde met MS Office, CRM en ERP systemen

Wie is FenS?
‘Bieden van de beste oplossing’ De filosofie sinds 1990 van waaruit FenS, gevestigd in Goes, de markt benaderd. Internationaal opererend zijn wij met tien medewerkers een expert in de wereld van levensduursmering en precisiereiniging. FenS is een ambitieuze organisatie met uitdagende groeiambities. We willen letterlijk en figuurlijk onze grenzen verleggen. Hier werken we iedere dag als team met veel plezier aan. We leggen de lat hoog om onze klanten optimaal te adviseren en te bedienen.  

Spreekt  deze functie je aan?
Stuur dan zo snel mogelijk je cv en motivatiebrief  t.a.v. Marianna Puyk naar sollicitaties@fens.nl.
Binnen vijf werkdagen kun je onze reactie verwachten.
Voor meer informatie kun je bellen naar Ralph Bergshoef 0113-573 220.

Onderdelen van de werving- en selectieprocedure zijn:

  • Selectie- en/of ontwikkelingsassessment

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

© FenS b.v. 2019
Realisation: DORST communicatie | Design: DMARC